Kimern Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 sett den stylingen før, bare så grusomt stygg! uff.. liker ikke grillen og sånn Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedert Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Tror ikke d jg heller asså... pluss på 24% i fortolling, tror ikke frakta kommer på mere en 3000kr heller... venter fortsatt på svar fra Fedex Siter 87 Nissan Sunny 1,6GTi 16V 85 Nissan cherry GTT(delebil) 82 VW passat 1.6 GL (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Dere som skal montere styling på N13 GTi, ta vare på den stylingen som kanskje sitter der nå. Kanskje noen andre har bruk for. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Dere som skal montere styling på N13 GTi, ta vare på den stylingen som kanskje sitter der nå. Kanskje noen andre har bruk for. :) så klart! kannke kaste sånne sjeldenheter! :D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Noen som har mottatt styling? sombrero Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Noen som har mottatt styling? sombrero ikke jeg iaffal....streetdesign, eller kent auto å tuning, sa dem sku få d rundt 25.mars...så jeg venter fortsatt:( bare håper jeg blir ferdi me alt til gatebil på våler... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Pedert: Fått stylinga?? jeg får fronten å bakenden imårra eller onsda forhåpentlivis...så da var d til med moddinga for å få d til å passe!:D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ikke sett noen bilder ennå? Ikke fått det ?(Jadda veit jeg roter rundt i gamle tråder...) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 dykk i arkivet eller? ;) HER er bilder av et prosjekt som er på gang...har vurdert den stylinga sjøl... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg