PerryZaphire Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Sjåføren skulle hatt bank :( http://www.geekbrother.net/albums/biler/subaru_impreza.jpg Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 mulig han hadde litt store ispigger.. men er kjipe saker det der. han overlevde eller? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 slik det ser up på isen der ville jeg aldri ha hoppet utpå med bilen min iallefall... :( :op Regner med at føreren klarte seg.. men fy og fy.... en våt grav for stakkars lille blåmannen Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 jeg ville ha vurdert å ikke gå på den engang alså! bra han ikke gikk igjennom på et dypere sted da.. har han fått den opp igjen og restaurert den? Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Jeg er bombesikker på at hele denne bildeserien ligger på forumet MINST 2 andre steder.. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by CrZy_T Jeg er bombesikker på at hele denne bildeserien ligger på forumet MINST 2 andre steder.. med ca 1 års mellomrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 da er jeg unskyldt :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 var ikke det fra et rally i finnland eller no? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 jeg har no sett det bildet i 3-4 tråder på de 2 åra jeg har hvert her nå (har 2 års jubilemum nå denne mnd.. vet ikke dagen men..hehe) så den har hvert ute før ja :) og hvor det er fra..det tror jeg ikke har blitt sagt noen gang.. er vel ingen som vet om det er privat eller offisielt sammenheng det har skjedd i så!! men anyways.. kjipt med bilen ja.. kan jo ikke klage på understelsvasken lenger da!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by The cowboy jeg har no sett det bildet i 3-4 tråder på de 2 åra jeg har hvert her nå (har 2 års jubilemum nå denne mnd.. vet ikke dagen men..hehe) så den har hvert ute før ja :) og hvor det er fra..det tror jeg ikke har blitt sagt noen gang.. er vel ingen som vet om det er privat eller offisielt sammenheng det har skjedd i så!! men anyways.. kjipt med bilen ja.. kan jo ikke klage på understelsvasken lenger da!! hehe 28 januar 03 regga du deg;) Har sett de bildene før ja.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Kebab gud var ikke det fra et rally i finnland eller no? Tror ikke det, for den vingen som den imprezaen har der er ikke godkjent under rally arrangemang.. som jeg har lest da :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 blir jo dårlig av å se slike bilder :P Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by KeLoN Dette bilde har jeg sett enda mer på forumet før. Fy skam deg. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hva faen sier man til forsikringsselvskapet da ? :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg