Skropelopel Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 okey, da står jeg over. blir 800 for nye med adaptere, men dei er manuelle. Siter Opel Vectra 2.0 l 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 800 for to nye speil? hørtes da veldig billig ut.. Kan få de for 500,- går ikke lenger ned enn det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg kan overføre 500 kr til deg hvis du står for frakten av speilene Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 noen har som har bilde av et 2000 ratt ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Har sendt deg pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Bilde av vectra 2000 ratt her: http://66.102.9.104/search?q=cache:ItBLt1qkI94J:www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp%3FID%3D967+vectra+2000&hl=no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Den Bakfangeren, hvordan tror du den vil sitte på en vectra 1.8i som er orginal? Skal hel lakkere bilen så tenkte da kunne det passa fint inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hei beklager, men bakfangeren er solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelopel Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Kunne eg ha kjøpt BARE overføringen til viskere?? pris? Har du tåkelys liggene og? pris? Har du kvite blink i skjermer? Siter Opel Vectra 2.0 l 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 har nå mottat speilene. Anbefaler fyren siden pakken kom som avtalt og var perfekt pakket inn! :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 eGTurbo: Fine greier ;) Skropelopel: Overføringa kan du kjøpe. 150,- Har ikke noen hvite blinkers. Hvilke tåkelys trenger du? Har ikke til 2000 fanger, men har en kamerat som har noen til den vanlige fangeren som jeg tror han skal selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 btw, kanskje du kunne solgt meg ledningene og bryteren til el speilene... pris ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Kan og anbefale å halde med denne karen. fekk ting som avtalt og godt pakka :) Medan vi er inn på dette. Kva med å lage ei "liste" over erfaringar med å handle med forskjellige folk? Berre en ide Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Takker for komplimenter folkens:) eGTurbo: Ja det fikser jeg.. 100,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelopel Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 eGTurbo: Fine greier ;) Skropelopel: Overføringa kan du kjøpe. 150,- Har ikke noen hvite blinkers. Hvilke tåkelys trenger du? Har ikke til 2000 fanger, men har en kamerat som har noen til den vanlige fangeren som jeg tror han skal selge. fine eg tar overføringa, sender PM eg Siter Opel Vectra 2.0 l 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg