Harrybo Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Har en oppretter venn som har startet med produksjon av Badlook griller. Så ta kontakt hvis man ønsker en.. Bilder kommer snart av grillene han lager. mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 dette er i metall? lager han panser forlenger til passat 3B og caravelle T4 med lang front? skulle hatt dette i metall så jeg bare kunne sveiset eller limt med karroseri lim og lakkert over så det ble helt Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Skal få hørt med han om han kan ordne det for deg. Kan du ikke legge ut litt info om disse to bilene her. Sjekker det opp i morgen Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Harrybo Skal få hørt med han om han kan ordne det for deg. Kan du ikke legge ut litt info om disse to bilene her. Sjekker det opp i morgen Mvh David Det er flott.. venter spent jeg da.. Info? hva slags info da? hvordan biler det er eller hva som er planer og gjøre med dem? Mvh Frode Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Kan du ikke sende meg em pm med litt info år mod og slikt. og et nr jeg kan nå deg på så kan jeg ringe deg i morgen når jeg har undersøkt det. Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 spør om han kan lage panseforlenger i stål, til golf3 panser Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Mandel spør om han kan lage panseforlenger i stål, til golf3 panser i såfall, make that 2 :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg