vwgolf2 Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Selger: Grill med ekstra lys. Ganske strøken med rød "ramme" rundt, mangler VW emblem: 250 kr. Grill til single lykter med"chrome ramme". Kjøpt ny i sommer. Kom med bud. 2 stk senkefjærer på 40mm. Sitti på gamle bilen min i en uke da jeg ikke hadde lappen. Selges for 100kr fjæra. Ikke papirer! 4 stk org. felger. 13" alu. Greie vinterfelger. 4*100. Må ha nye dekk. bud! skal prøve å mekke noen bilder osv...fordel hvis du bor i vestfoldsområdet så slipper man å stresse med posten osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 300 for grillen? Kan hente den, da jeg bor i Horten... Er det denne?: http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_eksterioer_191653COE.htm Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg