Daft Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Grunnen til at isobaric ikke blir benyttet så mye er rett og slett fordi du ikke oppnår noe som helst i lydforbedrende karrakter. Det eneste du oppnår er å bruke mer penger enn du trenger mer penger bruker du nok..men har 2 bassere fra før blir det ikke bruk mer penger en du har brukt ;) med isobaric Dual Drivers vil få liten kasse, fastere bass og mer accurate bass og den favoriser ikke noen musikk fram for noen annen... Det å hevde noe annet viser at du enten har et annet syn på troverdig bassgjengivelse enn meg.. det har jeg nok (og er kansje glad for det også) ;) muligens at du lytter lite til musikk med god dypbassinnspilling. mulig det. men er det rock som er standaren har jeg hørt lite av det. (cden som er bruk nå om dagen er best of hotel costes) Det kan selvfølgelig og bety at du liker en noe unaturlig lyd fra bassen, og det er jo selvsagt lov. er deg som bestemmer hva som unaturlig,,jeg tviler.... men jeg tivler på at kasse valget har alt skyld for feil gjen givelse av bassen.. det ligger også mye på innspillingen. Sorry for at jeg var litt krass, ikke noe personlig, hehehe. det blir nok ikke siste gang vi uenig om bass kasse valg ;) bare litt over gjennomsnittet engasjert det godt noen som er det :D Bonden/ Erik Du får ta med noen cder med godt musik(din smak)også får ta en lytte test i løpet av sesongen..må bare få bygget ferdig baki der med isobaric kasse ;) Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg