_Sjakalen Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Mambo 90' og nyere har svarte håndtak vist noen ikke har sagt det før Nesten alle. Ingen regler uten unntak;) Fattern kjøpte en 91 modell med chrome dørhåndtak, nei de har ikke vært byttet. Ringnes AS som har eid den siden den var ny, men restlager hadde de sikkert;) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Tenkte jeg skulle oppdatere litt.. har gjort litt med bilen siden jeg fikk den. det er ikke så masse men har ribba litt inni.. fordi jævla drit cupevifta rauk.. og må bort med alt.. dritt! prøvde med gammel 1000 meterene nede.. litt for store. skal få tak i mindre 4kant tåkelys og ha der nede.. alt er ferdig opplagt av forje eier heiv på runde 1000 metere og "øyenlokk" teste dem nede.. såg najst ut:P mye lettere og jobbe når stolene er tatt ut soting av ruten.. anbefalest å ikke sote rutene i -20grader;) vart ikke så værst laga hatthylla! vart kanon tøft.. skal grått stoff i hatthylla.. 3" bassrefels. 10" sub og 6x9".. har 12" pioneer 800w i bagasjerommet og 6" rockfordfosgate framdøren. og 4x1" sattelitta i dash.. har grønne neonlys inni. er jo 2" orginalt også har jeg søtte på 3.5" eksospotte. har bestilt 45mm Lesjöfors fjære. bilen blir rå! hiver med racing girkula jeg laga.. ser finere ut i virkligheten. er laget av alu. skal kappe girstanga og fjærne den revers sperra.. bare håpe å ikke kjøre i fart og hive den i revers:P hehe. er lett og fjærne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg