erikps Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hei! Jeg har en VW Bora 2000 modell, med et ganske så dypt bagasjerom. Det virker som om det er ganske lite stål i baksetene, da de kan vippes ned. Jeg er ute etter et tilbud på et bass-sett (element, kasse og forsterker). MERK: Jeg er ute etter nye ubrukte komponenter, ikke send meg tilbud om brukt utstyr er dere grei :) Mine krav: - Pen lyd (Burde kunne gå ganske dypt), jeg er ikke noe råner, vil bare ha bedre bassbilde i bilen (også når jeg spiller litt høyt) - En pen kasse, stil er viktig. - Forsterker med 4 utganger, med mulighet for å kjøre 1/2 kanal mot sub og to andre mot evt 6x9'ere hvis jeg kjøper det i fremtiden - Enten mulighet for å sette filter på bestemte utganger på forsterker eller delefilter bygd inn i basskasse - Absolutt makspris 3500,- Send enten svar her på forumet, eller (helst) send meg en epost på erik@pentadon.com. Husk å oppgi mål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg