boost- Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 her ei lista... har sikkert noko meir å... men du får spørre om du treng noko anna:) har eit fint panser, skjermer er ikj nokon riper eller sånt, frontplata med orginal nyrer, hovudlykter org. ac komplett, minus eit rør som knakk:( aluminium hehe.. semiautomat cab trekk ganske so strøkent.. heile greia med motor, 2 dører, uten d.trekk , automatgirkasse med vinter o sommer prog. gått 125tusen. bensintank,+++ masse små deler... berre spør kansje eg har det . kom med bud på dei forskjellige delene. eller byttes i bakfanger!! m3 lykterbak. men driverket å motoren ska eg ha sjøl:) bremser Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 er til coupe Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
griskel Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 har du dashbord? Siter 1987 BMW 325i M-tech 1998 Aprilia RS250 banesykkel selges for 15000,- fin fin 90' kadett (som går av seg selv) kan hentes i hunndalen for 1000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 sorry du,,, Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Hvilken årsmod er bilen? er det 318i motoren? i såfall hva skal du ha for kun motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 m3 lyktene du selger, passer de til sedan? er noe feil med mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by NaitS m3 lyktene du selger, passer de til sedan? er noe feil med mine... passer ikkje... men eg har ikj m3 lykter.. . Ønskes kjøpt..:) Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg