Reinert A Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by gEIRA Jentekjørt? Du mener med andre ord at det er sår på ytterkantene etter kantkjøring? ;) ¨ haha , akkurat samme tenkte jeg.. en kompis av meg har lånt bort bilen sin til 2 forskjellige venninner.. de kantkjørte hver sin felg... HAHA felger til 25k , surt.. hehe Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by tph 4 stk compomotive 15" felger m dekk selges. 5 eika hvite med blå senterkopp. 4 på 100. Yokohama sport dekk 195/55/15 Jentekjørt, pene, kun brukt en sesong. Har kvittering på felgene. Strøkne felger, dekka er ikke slitt. Nypris 11 500,- Gi bud. Eller ring/ send meld til meg, therese, på tlf: 90 54 37 63 Anngi et ca realistisk pris nivå da - felger uten bilder og "gi bud" pris er så vanskelig å by på Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tph Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 7000,- dekka er som nye, og felga er strøkne... Best hvis folk ringer, for jeg har ikke tid til å sjekke innom her hver dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg