spruCe Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Enda en natt uten særlig søvn, tenkte jeg derfor skulle prøve meg såvidt på brushing. Resultatet ble "sådær", absolutt ikke fornøyd, men men.. Ting og tang som har blitt gjort: Senking Sota ruter Fjernet dørhåndtak Clean grill Krympet hovedlykta Byttet to små lykter til luftinntak Luftutslipp på panser Forlenget bakfanger Bitteliten bredding av forskjerm Forlenget framfanger (brush) Skulle egentlig skifte felger og bytte farge, men ble for lei av å knote med denne modden før jeg kom så langt :) Orginal Mod Gjerne kommentarer! :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 wow:) Kul og bra den. Syns du burde vært fornøyd med bilen og brushinga. Kanskje legge en sponsor dekal på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 fin den ;) nye felger kanskje? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 nice! fronten lignet på en saab. nye felger hadde heller ikke vært dumt. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 du kunne jo muligens fikse noe sideskjørt... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledneck Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 hei! -skikkelig pen & clean modd! synes den var strøken som bare det jeg.... stå på !! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Ikke ødelegg den med decaler eller vinyl på siden...liker den strøkne stilen den har. Men som sagt tidligere, kanskje noen nye felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg