K.A. Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Noen som vet om det er produsert cab sett til 242? For ombygning!:D Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 tja si det..er jo mye rart som er laget gjennom tidene men jeg må si jeg tviler.er uten tvil den mest seriøse cab`en jeg har sett til å være 240.men det som jeg synes gjør at de ikke passer som cab er at frontruta er altfor bratt...mere bilder/info om bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by maxis tja si det..er jo mye rart som er laget gjennom tidene men jeg må si jeg tviler.er uten tvil den mest seriøse cab`en jeg har sett til å være 240.men det som jeg synes gjør at de ikke passer som cab er at frontruta er altfor bratt...mere bilder/info om bilen? Skal se om jeg finner igjen det stedet jeg fant bildene! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 når han bygger om en bil så brutalt så kan han ihvertfall koste på seg en litt mer prangende farge da! 240 kler ikke cab :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg