Helios Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 går dem innunder skjermkantene på bilen din? har en jetta mk1 som trenger no slike felger.. men spørsmålet er hvor mye man må valse med den ET'n Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 de går nok bittelitt utenfor, men jeg har ikke g60 breddere. Med dem så hadde det vel blitt kant i kant tror jeg .. Hadde nok blitt ganske sprøtt med disse på jettan ja! få dem polert opp slik at de skinner bling blong :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 hmmz.. hvis dem går utenfor med normale skjermbreddere.. så spørs det om jeg får dem til å passe på jetta'n ;( Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 dra en tur til oslo med jettan så kan vi sjekke , , ser uansett tøft ut da :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 om jetta'n er på veien innen du får solgt felgene så tar jeg en tur. regner med at den er på veien om ca ei uke Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 fortsatt ikke solgt,,, går for 3000 Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg