Mac Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 God kveld Har bestilt meg ny cdspiller, pioneer 760mp. Det jeg lurte på da var om jeg trenger og bytte strømkabler (legge egne fra batteriet) når jeg ikke kommer til å bruke forsterkeren i spilleren? Altså og bare bruke standard ISO, som jeg har gjort før, selv om denne spillern blir mer strømkrevende en den jeg hadde før.... Og, det er ikke mulig og slå av forsterkeren i spillern heller antaglivis? Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 lite tvilsomt at du trenger det ja. sånn som jeg har oppfattet det er vel de fleste cdspillere laget slik at det ikke trengs mer strøm direkte på de. men jeg kan selvsagt ta feil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Det største problemet er vel kanskje jording, fra bilprodsentens side...:rolleyes: Så må vel kanskje ordne en bedre jording til spillern Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg