blaem Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by blaem Det er ett odyssey pc1700 batteri så det bør holde. Har ikke voltmeter :( Men jeg forstår ikke hva en dynamo fra eller til kan bety så lenge det er strøm på batteriet. Til å ha ett Odyssey batteri har du fått ufattelig liten oppfølgning virker det som.. Uten lading, og med den måten du bruker det på tar det ikke lang tid før batteriet er ødelagt. Og batteriet skal lades i bilen, ikke i garasjen hver natt. Dynamoen lader altså batteriene i bilen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 :p Det var nettopp derfor jeg valgte odyssey, for at det skulle tåle slik bruk. Jaja, får vente til dynamoen er på plass før jeg spiller mere da. Edit: Jeg forstår jævlig godt at dynamoen lader batteriene viss noen tvilte på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg