Gå til innhold

SQ headunit: Pioneer p99R vs. DEH-P8600MP/77MP

Ranger emnet

asbjorn_sabo

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å kjøpe meg en Pioneer DEH-P8600MP, mye pga. DSP-mulighetene, men også fordi den har en ny Burr Brown DAC. Som dere skjønner så ønsker jeg best mulig lydkvalitet fra CD-spilleren. Nå lurer jeg på om en brukt P99R vil gi like god lyd, eller om P8600MP har bedre DA-konverter, og også om P77MP har den samme nye DA-konverteren, og dermed forhåpentligvis like god lydkvalitet (bortsett fra DSP-mulighetene selvfølgelig).

Ellers har jeg en McIntosh MC420M forsterker og Focal/Seas høyttalere. Håper noen har erfaring med disse headunitene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår