Estrewes Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hei, noen som har 2 eller 4 stk 1000metere til salgs? Er også ute etter en b230e eller f eller ett eller annet med innsprut til 242n. Selvsakt med komplett ledningsnett og helst med bensinpumper. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Har 2 hella rallye 2000 lykter liggendes en plass. kan sjekke tilstanden på dem om du er interessert. tror det er røde parklys i dem. Har kanskje en B230FX motor til salgs, (136hk). Befinner seg i sogn & fj. den står i bil og kan få med alle pumper, ledninger osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hei ja. Pris på motorn? Selger evt hele kjerra? Hvordan er lyktene? Bilde? Pris? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 nei du får ikke hele kjerra, skal kjøpe den for å putte motoren min i den :p Har kjøpt bra motor og vraka karosseriet mitt så trengte no nytt ;) vel, den er verdt en del da. men tror den har gått langt. så ikke så dyrt. pris = bud? (ikke noe skambud da, svenske høgger'n tar 6500sek + moms for en sånn med lav km.) vel, skal sjekke opp lyktene. dem står på delebilen min og den står 6mil herfra. kan sjekke det opp i morgen. da kjører jeg forbi der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg gir nok ikke 6500 for en sugemotor sjøl om det er innsprut desverre. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 sa jeg ikke heller.. den går sikkert for 4-5k.. med alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hvis det er b230fx er det 531 topp. Bare den er jo verdt noen lapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by volvo242-1981 Hvis det er b230fx er det 531 topp. Bare den er jo verdt noen lapper. hmm, kjekt å vite ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg