sledneck Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hei! Her kommer det et bilde av en Alfa Romeo 147 GTA, og jeg har prøvd meg på brushing og lyktes såpass at jeg kan ivertfall legge ut bildet! Jeg sliter litt med refleksjoner! -Ser i ettertid at det kanskje var litt dumt å velge en hvit bil med få fargenyanser i utgangspunktet, så frontfangeren ser litt "paint" ut.... Noen som har tips, slik at det neste prosjektet bli dobbelt så bra ?! (forklar gjerne metoder dere bruker) Dette er brushet; Frontfangeren, sideskjørt, litt av panser, grill/lykter.... mvh KG :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 syns den var veldig bra til å være første brush jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 meeget bra for første brush.. jeg er imponert.. men, det var veldig blurry.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledneck Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hei og takk for svar! Den er kanskje litt "blury" men jeg synstes det vart for markerte linjer hvis jeg ikke lagde den slik, kanskje det er andre måter å gjøre det på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 :eek: Veldig bra mod og brush!!! Bare du hadde valgt en annen farge så hadde det vært enklere å legge på refleksjoner så det ser mere ekte ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 uuuuææææ!!!!!!!Du må ikke ødelegge kjennetegnet til den bilen!!Grillen!!Hjelp!Men bra brush! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg