Elgen- Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Så denne på en MC Donalds på vei mot moss i går.. Svart, halmatt, orginale stålfelger med en syk dim på 14-15" ;) Noen som har noe info om den? :D :D http://www.home.no/peugeot306/103_0392.JPG Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi100 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hmm er ikke sikker. Tror det er noen gutter på Volvo i Moss som har laget en råtass av en 240. Vet ikke så veldig mye, men det er snakk om flere hundre hester etterhvert. HVis de ikke har det allerede. De skal kjøre utseende messig, helt orginal bil, utenom bredda stålfelger. Har en kamerat som jobber på Volvo, han som har sagt dette. Men jeg har ikke sett bilen, så vet ikke om det er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Ja orginale volvo seter sier jo litt det:rolleyes: Håper for gudskjelov at de ikke skal kjøre noe hardt med denne bilen. for da tror jeg at førerne bytter sete veldig fort. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 var en smule ironi denna posten da.. var 4 unggutter med kotletter som steg ut av bilen så tror detta var dekaltrim.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Var det jeg trodde ja:D ØY.....koteletter er fett..jeg har det..hehhe:D Kløtsjer som jeg kaller det:D :D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Volvo-Lars Var det jeg trodde ja:D ØY.....koteletter er fett..jeg har det..hehhe:D Kløtsjer som jeg kaller det:D :D ehh, jeg sa det var fett eller glemte jeg og skrive det? *ro ro* :rolleyes: :D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 den var jo............................................................... ja.. :s bare sånn for morro skyld.. Å style en volvo er som å sminke en gris leste jeg på en svensk rosa 240.. arti sagt.. :ssip: :fire: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 olehenri: Nå skal det jo også sies at 240 er en smule morsommere enn golf og kjøre og da.. Din så fin ut den.. Men ikke si sånt når du kjører fwd selv :rolleyes:.. http://www.europeancarweb.com/features/0402ec_volvo/ Nydelig 242.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg