pahf Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg har kjøpt meg en liten franskmann, renault 19. Og siden dette ikke er noen bil som blir stylet tenkte jeg at jeg skulle bygge et litt skikkelig anlegg i den i steden. Men jeg har tenkt at ingenting skal vises slik at jeg vil bruke orginalplassene. 4" i dørene og 4"bak. Jeg tenker 2x10" av noe slag + kondensator og enten en kraftig 2kanals forsterker eller en sterk monoblokk. Cd spiller og kabler har jeg. Hva ville dere ha valgt? innenfor en normal pengemengde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 En prisklasse hjelper så mangt ;) 5000? 10000? 15000? 20000? Lykke til :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 for å ta en litt bred prisklasse si mellom 5-12 tusn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 ta og send en PM til Morel eller autoD du. de kan hjelpe deg vettu :) og hvis du endrer navnet på posten til : Anlegg i Renault19, trenger tilbud;) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Satt ot titta litt på dynabel sine sider. Noen kommentarer om deres komponent sett og coax høytalere ? Har litt lyst på dette: 2x Peerless Resolution 10" bass, 4ohm, NOK 2196.00 BF1702 dynaBel BF1702 - 2x170 Watt RMS NOK 2198.00 BI7332 Kondensator 1,0 Farad NOK 998.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by pahf Satt ot titta litt på dynabel sine sider. Noen kommentarer om deres komponent sett og coax høytalere ? Har litt lyst på dette: 2x Peerless Resolution 10" bass, 4ohm, NOK 2196.00 BF1702 dynaBel BF1702 - 2x170 Watt RMS NOK 2198.00 BI7332 Kondensator 1,0 Farad NOK 998.00 Jeg kan ikke "anbefale" Peerless, jeg har fått vite at det er bra, og utifra tester kan jeg se at det er bra, og har hørt på ett komponentsett, men thats it. Derimot kan jeg anbefale f.eks Infinity og RF.. Men ville uansett droppa kondensatoren, du har strengt tatt ikke bruk for den, spar inn pengene der og kjøp heller ett skikkelig batteri, Exide Maxxima eller Odyssey og skikkelig kabler.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by pahf Jeg har kjøpt meg en liten franskmann, renault 19. Og siden dette ikke er noen bil som blir stylet tenkte jeg at jeg skulle bygge et litt skikkelig anlegg i den i steden. Men jeg har tenkt at ingenting skal vises slik at jeg vil bruke orginalplassene. 4" i dørene og 4"bak. Jeg tenker 2x10" av noe slag + kondensator og enten en kraftig 2kanals forsterker eller en sterk monoblokk. Cd spiller og kabler har jeg. Hva ville dere ha valgt? innenfor en normal pengemengde. Du har pm..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 så du mener at jeg skal droppe ut kondensatoren? Vil det ikke bli knapt med strøm da på 2x10"? hva er prisforskjellen i fks en kondensator til 1000 og et batteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Da har jeg bestillt meg sammi 4" coax høytalere for å ha i renultn. Dette er for å få litt bedre lyd en orginal høytalerne, og de var billige. Jeg får kjøpe meg komponent sett når jeg får litt bedre råd. Får håpe de spiller rent og greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 du har pm..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by pahf så du mener at jeg skal droppe ut kondensatoren? Vil det ikke bli knapt med strøm da på 2x10"? hva er prisforskjellen i fks en kondensator til 1000 og et batteri? nei, jeg har da 2x10" i min på en SPL-Dynamics DIG-1450, alt koblet i hop på 1 ohm Bruker ett maxxima 900 batteri, og ingen kondensator, ingen blinking i lys og dashbord her hvertfall... Er en liten fordel med bra batteri og en bra dynamo.. Men jeg bruker bare orginaldynamoen altså. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hva er prisen på et slikt batteri da? noen linker til hvor jeg kan få kjøpt de rimelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by pahf hva er prisen på et slikt batteri da? noen linker til hvor jeg kan få kjøpt de rimelig? Rundt 1500-1800kr. Bilradiospesialisten solgte de før hvertfall.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 satt og titta på bilradiospes sine sider men fant ingen batteri. Må jeg da seriekoble det med orginalbatteriet mitt, eller kan jeg bruke det som hovedbatteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg