Roberto Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Har et problem på Starionen.. Den lekker pittelitt bremsevæske... Tviler på at det er slangene (da ville vel pedalen bunnet?).. Tror det er hovedsylinderen som lekker inn i vakuumforsterkeren, men er ikke sikker... Hvordan kan jeg sjekke dete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 beskrive hvordan pedalen går når du trykker den inn og holder den der? Synker den helt inn etter litt tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Niks... Har ikke merket det iallefall, men så står jeg heller ikke å tviholder på bremsen i lyskryss da :) Foresten så følte jeg meg lite smart når utrykningspolitiet svarte på meldingen min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 det er nok bare å svelge ironien i nicket mitt.. Dersom pedalen bare er myk/ lav, så er årsaken luft i systemet. Hadde du hatt lekkasje hadde pedalen tilslutt gått helt ned etter langvarig press. Med lekkasje i hovedsylinderen så må du pumpe som en gal og be til gud ved neste sving.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Utrykningspolitiet det er nok bare å svelge ironien i nicket mitt.. Dersom pedalen bare er myk/ lav, så er årsaken luft i systemet. Hadde du hatt lekkasje hadde pedalen tilslutt gått helt ned etter langvarig press. Med lekkasje i hovedsylinderen så må du pumpe som en gal og be til gud ved neste sving.... Vel, den er litt myk, men ikke noe lav! Så det virker ikke som om det er luft i systemet :\ Og hvorfor synker mengen med væske om det bare er luft? Kan prøve det med langvarig press og.. En liiiiiiiten lekkasje i sylinderen gir vel ikke så dramatisk virkning? Skal se om jeg får luftet den i morgen, bytte vesken i samme slengen (just in case)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Robert Vel, den er litt myk, men ikke noe lav! Så det virker ikke som om det er luft i systemet :\ Og hvorfor synker mengen med væske om det bare er luft? Kan prøve det med langvarig press og.. En liiiiiiiten lekkasje i sylinderen gir vel ikke så dramatisk virkning? Skal se om jeg får luftet den i morgen, bytte vesken i samme slengen (just in case)... Skru sylinderen løs fra vakuumforsterkeren og se om det er veske der. Jeg tror ikke det kan bare lekke litt der. Hadde det problemet på en URQuattro og hadde hjertet i halsen i noen timer etter å ha hoppet rett over en rundkjøring i 70 km.t på Lørenskog...Det sa bare poff og pedalen gikk rett i gulvet. Det kan svette ut av morkne slanger..muligens Enig med deg at du burde bytte veske og lufte først, for så vrikke og vri på alle slanger. De skal tåle mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg