ole626 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Noen som vet hvor man får tak i grenrør til en 626 GD 2.0i 16V? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hmmm.... hvilke grenrør? eksos? luft? innsug? jeg har fått en som jobber med rør på et verft til å lage mine. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Eksos ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 http://www.ferrita.com/default.asp?c=shop&cat=9&subcat=&id= Tror også simons lager til disse bilene. Høs hos din lokale BilXtra butikk. De leverer simons anlegg. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 bilxtra har til 626 GD :) kosta mellom 3 og 4 tusen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har allerede simons fra kat og vidre. Simons leverer ikke grenrør. Har hørt på Bilextra men de har ikke noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Gjerde007 Har allerede simons fra kat og vidre. Simons leverer ikke grenrør. Har hørt på Bilextra men de har ikke noe! Da får du lage noe selv. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg