ramtho Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hei. Faren min har en vw Bora 2001 modell, og lurer på hvor AC-filtret til denne bilen sitter?? Har i det siste kommet en sur og vond lukt inn i bilen og ser ikke ut til å forsvinne. Vi tipper da et det kanskje har satt seg no dritt i det AC-filtret som gjør at det blåses vondt lukt inn i bilen når varmeapparetet står på. Er dette mulig å bytte selv (og da hvor) eller er dette også typiskt tyskt "send meg til versted, det må gjøres der" opplegg?? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 mener du et såkaldt "pollen filter" ? leit enten under dekselet under frontruta eller under/bak hanskerommet, det er de vanligste positionene Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 aha, da skal jeg be han om å ta en titt der ;) Viste ikke helt hva filtret het, så jeg kalte det bare for AC-filter jeg :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg