Udrugn Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Bilen min, lancer 95mod, begynte plutselig å fuske her om dagen. Det var dagen etter jeg vasket den, så jeg regnet med at det kanskje var kommet fuktighet i plugga. Men dem var helt fine. Jeg kjørte en stund og når motoren blei varm var det ikke noe problem lengre. Den ga en litt anderledes lyd når jeg rusa motoren. Og når jeg kjørte så rista det og den dro ikke skikklig mellom ca 2 og 3000rpm. Dette har kom tilbake i overigår, men blei borte etter ca 300m kjøring. I går gikk det bra, mens idag tidlig var det dårlig de samme ca 300m. Så blei den fin igjen. Hva kan det være? Fuktighet i fordeleren? Bensinfilter? Kondens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 er jo bare å ta opp fordelerlokket å se det, men høres ut som kondens eller "dårlig bensin" hadde det samme på bilen min, og jeg mistenker uno x sin bensin til å være dårlig, ALDRI merka noe før jeg fylte dems bensin Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg