CHL Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hei hopp! Har en 85' golf 2 dørs. (CL vel) Ruten på dørene mine er delt av. En liten trekant fremme som står igjen, og resten av ruten er en egen del. (den som kan sveives ned) Ser at andre har en hel rute uten den avdelte trekanten, noe som er mye finere å se til. Kommer disse dørene på egne modeller så jeg bare kan skifte dører eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by CHL Hei hopp! Har en 85' golf 2 dørs. (CL vel) Ruten på dørene mine er delt av. En liten trekant fremme som står igjen, og resten av ruten er en egen del. (den som kan sveives ned) Ser at andre har en hel rute uten den avdelte trekanten, noe som er mye finere å se til. Kommer disse dørene på egne modeller så jeg bare kan skifte dører eller? du kan skifte dører ja, dem passer rett over.... disse "nye" finner du på golfer fra 88mod og oppover Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 bare husk det at 4dørs og 2 dørs er forskjellige så =) hehe jeg har 88dører til 4dørs =) heheh, som jeg ikke bruker, og en haug av oldschool dører til 2 dørs =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Dan Stamnes bare husk det at 4dørs og 2 dørs er forskjellige så =) hehe jeg har 88dører til 4dørs =) heheh, som jeg ikke bruker, og en haug av oldschool dører til 2 dørs =) har du den ene bulka døra ennå? lyst å prøve å se om jeg får til en clean bakluke på den hvite luka jeg har på loftet, mangler bare ett stykke stål som må sveises inn, hehe, å en som kan å sveise :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hva er det som er forskjellen mellom 88 dører eg 90 dører? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 det er noen idi**** som kaller 88 dører for 90 dører, derfor denne misforståelsen... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Ok da.. Takker for svaret :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by RayBay Hva er det som er forskjellen mellom 88 dører eg 90 dører? 2 års alderforkjell, ikke noe anna, hehe :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hehehe... :p Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Pater 2 års alderforkjell, ikke noe anna, hehe :) vel, tipper på at dørene er produsert i hopetall, og at de fleste dører til 88, 89, 90 og 91 ble produsert i 87 for bruk på 88 og opp =) hehe Har den bulka, men den er for liten til det du tenker på ja har jo hele bilen enda da! kjørbar og det som er! treng bare 3 tonn med kjærlighet, så er den på veien igjen den! =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Pater har du den ene bulka døra ennå? lyst å prøve å se om jeg får til en clean bakluke på den hvite luka jeg har på loftet, mangler bare ett stykke stål som må sveises inn, hehe, å en som kan å sveise :D du, blir den bakluka fin når du er ferdig med den så kjøper jeg den gjerne jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by tplassen du, blir den bakluka fin når du er ferdig med den så kjøper jeg den gjerne jeg:) jeg har nå ikke noen bil å ha den på i hvertfall.... hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg