Satrixen Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Dørlåsen på min venstre bakdør er veldig kødden om dagen. Jeg får den ikke opp døra! :confused: Døra har fungert bra i hele sommer, men begynt å tulle litt nå igjen. (Vært litt lei før og..) Høyre bakdør kommer og går litt.. Noen som kan si meg hva som er galt, og evt hva som må til for å få ordnet det..? Vet at dørlåser har vært et problem for enkelte modeller.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 sikkert kommet no vann inn som lager kuk.. sett deg til med hårføner og prøv å smelt, sprut så godt på/inn med låsolje/silikonspray Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hmm.. Synes det hørtes rart ut.. Har jo vært sånn ganske lenge. Her om kvelden så fungerte den til og fra et par ganger, men så satt det seg igjen... På et tidspunkt så var begge bakdørene låst, folk kom seg jo ikke inn i bilen! Men etter noen minutter så kom den ene døra.. (Etter å ha låst bilen et par ganger) Jævla irriterendes :mad: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Tja det er vel dør låsen som går i vrang lås? Er det noe forskjeld om det er kaldt eller varmt ute da. Veit at disse dørlåsene har en tendens til å gå i vranglås Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Er nok det som skjer ja.. Men har ikke merket noe til det i sommer, har vært ekstremt nå i det siste. Vet ikke om det har noen sammenheng.. Jævla dyrt blir det hvertfall, hørte om pris hos Erling Rød i Askim, de ville ha 13 store for å bytte alle fire dørlåsene..! :eek: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg