240classic Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Er det noen som har komplett sentrallås til 242?? =) Siter -Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Det er jo ekstra vekt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hei, Jeg mekket min egen sentrallås, ved å kjøpe et slikt biltema kit. Noen vil kanskje nå rope ut at biltema suger, etc. men jeg har brukt sentrallåsen i en god stund nå, uten problemer. Den låser kjapt som fan.. Jeg har ikke den koblet til noe fjernkontroll elns. men det skal vel gå ann å modde den til å virke sammen med feks defa alarm, tror jeg. http://www.volvo-power.net/articles/biltema_sentrallas/ Der er en del bilder. Jeg tenkte desverre ikke på å ta bilder mens jeg laget tingene til, men det er nå masse bilder av det ferdige resultatet, samt hvordan man åpner døren. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg