Mr. SQ Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Peltz siden du skulle være vanskelig nå, har jeg rensket opp og fjernet "dritten" min. Lar denne ligge, så jeg holder meg oppdatert på prosjektet. Kan være jeg trenger litt lyttehjelp når vi nærmer oss sommeren med mitt prosjekt, hvis det er mulig. Kan trenge litt innspill fra de med erfaring. Lykke til. Vel nå var jo ikke ditt så veldig "off track" da, så det vare greit egentlig. Helt ærlig så spørs det hvor mye tid (og lyst) jeg har til å assistere. Jeg har jo i utgangspunktet en filosofi om å støtte kun egne kunder. Samt hjelpe folk her på forumet som handler utstyret sitt i Norge, så fremt det er mulig å få tak i. Handel fra utlandet kan i store mengder bli så pass skadelig for oss og andre importører, at vi må prioritere dem som handler via oss når det kommer til ren praktisk assistanse. Håper på forståelse for dette. Er overhodet intet personlig du virker som en meget trivelig kar, men handel fra oss må ha visse fordeler. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 (endret) Hei! Når du blir helt sikker på hva slags komponenter som skal bli brukt,hadde det vært mulig for deg å legge ut en pris for selve anlegget? Synes også at det er litt tøft at noen forhandlere lager et budsjett anlegg, forhåpentligvis noe som også kan gi oss med ikke så feite lommebøker bra lyd i bilen... Mvh. Endret Mai 21, 2011 av glx-rider Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Nå var nå grunnen til at jeg spurte ikke fordi du fører Soundstream, men fordi du virker å ha litt peil. Er litt uenig i filosofien din på det punktet, men det kan vi ta på pm, eller ved en annen anledning. Vi har vell egentlig diskutert det tidligere også. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by glx-rider Hei! Når du blir helt sikker på hva slags komponenter som skal bli brukt,hadde det vært mulig for deg å legge ut en pris for selve anlegget? Synes også at det er litt tøft at noen forhandlere lager et budsjett anlegg, forhåpentligvis noe som også kan gi oss med ikke så feite lommebøker bra lyd i bilen... Mvh. Juan Så fort jeg har prisene på alt utstyret, så skal jeg selvsagt legge ut en totalpris. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Hei! har dere tenkt å bruke aktiv eller pssiv deling i bilen? tidskomp etc? eller blir det rent analogt..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by tOFFY Kjempe artig å lese om W124 prosjekt, siden jeg selv har en W124, og bygd litt i den. (men har enda ikke fått inn subben i trykk. Men har hivd den porta kassa som lå i bagasjen) Håper å se noen bilder etter vært. Tok noen bilder av frontsettet mitt, legger ut link her, ok? http://privat.bluezone.no/steinsland/Bil.html Skulle ikke det være ok, så si i fra, så flytter jeg den bare. (om det går) T.... hmm..fett.¨åssen høyttaler er det?størrelse?mye som måtte gjøres for å få dette til å passe?er ikke noe god plass foran i en w124... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hehe. er jo en tråd om prosjektet til mr.sq så blir jo veldig off topic at du legger ut bilder fra ditt prosjekt. tror du heller bør skaffe deg din egen tråd ;) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by autod Hei! har dere tenkt å bruke aktiv eller pssiv deling i bilen? tidskomp etc? eller blir det rent analogt..? :) I utgangspunktet vurderte jeg å bygge en ren passsiv installasjon, men kom til slutt frem til å kjøre systemet aktivt, med Eq og tidskomp. Derfor litt dyrere spiller. Har svært lyst til å bygge et super-enkelt passivt oppsett, men det må vente litt. Tviler på at det blir så mange biler i Ekspert - passiv klassen, så da er det jo ikke noe moro. Er så kjedelig å leke alene:D ;) mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 dette ser jeg frem til:) gleder meg til å høre denne bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webbie Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Mr sq : Du har pm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by autod dette ser jeg frem til:) gleder meg til å høre denne bilen:) Ser virkelig frem til det selv også. Håper bare jeg klarer å bli ferdig innen EMMA sesongen tar til for fult. Er meget spent på hva vi får til med de svært billige produktene som benyttes. Det store usikkerhetsmomentet pr i dag er spiller, men det blir vel en råd med det etterhvert tenker jeg. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Mr. SQ Ser virkelig frem til det selv også. Håper bare jeg klarer å bli ferdig innen EMMA sesongen tar til for fult. Er meget spent på hva vi får til med de svært billige produktene som benyttes. Det store usikkerhetsmomentet pr i dag er spiller, men det blir vel en råd med det etterhvert tenker jeg. mvh Glenn Med tanke på lyd og dsp : 1. Alpine CDA-9833/35 2. Pioneer DEH-P8600MP Med tanke på brukervennlighet : 1. Pioneer DEH-P8600MP 2. Alpine CDA-9833/35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by RiZLa Med tanke på lyd og dsp : 1. Alpine CDA-9833/35 2. Pioneer DEH-P8600MP Med tanke på brukervennlighet : 1. Pioneer DEH-P8600MP 2. Alpine CDA-9833/35 Foretrekker du Pioneer fremfor Alpine når det gjelder brukervennlighet altså? :rolleyes: Jeg har Alpine selv, og synes den er veldig enkel og grei å bruke i forhold til det jeg har vært borti av Pioneer (mest DEH-5500). Men det er jo mulig at man har noe mer muligheter med 8600 enn 98xx? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by BeemerZ1 Foretrekker du Pioneer fremfor Alpine når det gjelder brukervennlighet altså? :rolleyes: Jeg har Alpine selv, og synes den er veldig enkel og grei å bruke i forhold til det jeg har vært borti av Pioneer (mest DEH-5500). Men det er jo mulig at man har noe mer muligheter med 8600 enn 98xx? Mvh Stian 8600mp har den beste brukervennligheten og "knappekvalitet" jeg har opplevd i mellomprisklassen.... Solgte nylig en Alpine CDA-9835 til en god kompis av meg, den har bedre lyd enn 8600mp'n, men ikke samme brukervennligheten og designet.. Men, men... Men er en litt mindre flashy spiller med et ikke for overdrevent display.. thumbs up for Alpine.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by RiZLa Med tanke på lyd og dsp : 1. Alpine CDA-9833/35 2. Pioneer DEH-P8600MP Med tanke på brukervennlighet : 1. Pioneer DEH-P8600MP 2. Alpine CDA-9833/35 Dem har alle vært i vurderingen. Slik jeg ser det så er Blaupunkt Bremen mer avansert enn alle disse, samt at den får fin omtale i utlandet (men nå er jo ikke akkurat omtale av andre det jeg går etter). Det er dog et par ting som må avklares vedrørende Blaupunkt før jeg eventuelt skulle gå for denne. Alpine ble forkastet grunnet en noe begrenset Eq funksjon. At det derimot er gode spillere er det ingen tvil om. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg