2mMy Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Det har seg sånn at det står en volvo i låven som er noe gammal og rusten, denna trenger en oppgradering ligner veldig på den. mine ideer var en blå metallic (ala viper?) og en del kromdetaljer, clean og speilreflex soting og seff store hjul:D men siden jeg ikke klarer og få gjort noe av dette tilfredstillende i PS (og at det i tillegg ikke funker nå :s), så legger jeg oppgaven i deres hender! La oss bringe volvoen inn i år 2005 :cool: dere står fritt til og gjøre hva dere vil Devil Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 ikke photoshoppa men sjekk disse uansett: Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 den første hadde jeg sett... men kan ikke si jeg er helt inni den nostalgi/restarurering tingen Devil får man tenker på hva dette koster kunne jeg godt ha tenkt meg en v8'r og airride i den og :D da snakker man volvo :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg