Gå til innhold

Hvem skal HELT SERIØST ut på banen til sommern?

Ranger emnet


poitdexter

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske lei av alt skvalder om drifting. alle prater om det, men ingen gjør noe med det (som rdl og div. andre har sagt før). ifjor trodde endel av oss at det skulle komme mange på treffene, og at det skulle bli fullt kjør. men NEI! Kan skjønne frustrasjonen til de som har lagt mye tid for å komme noe sted med dette (fredrik og kenneth først og fremst!).

 

vurderer å gå til inkjøp av en ren løpslicensiert bil, men gidder ikke dette hvis det blir en gjentagelse av fjorårets sesong i år!

 

Hvem skal HELT SERIØST ut på banen? (skulle nesten ønske jeg hadde autoritet til å gjøre dette bindene)

blir jo allerede stillere og stillere rundt dette! er jo noen sikre:

hersker-hans, oversveen, hallon, pudding (vår nesten glemte filmmann:D), kamikazedr.

(hvis det lever enda?) osv. men hvem fler skal ut å leke, eller bygger bil med store tanker om å komme noe sted med dette?

 

kan ikke bare møtes en gjeng å prate å leke ett eller annet sted snart. kjøre litt kolonne osv:D bare for morro.

vi trenger jo ikke sitte på r.... alle mann å vente på at fsr skal starte annet kjempe arrangement for oss. kom gjerne med forslag til morsomme ting det går ann å gjøre. er jo vinter jo for h.....!:D :D :D

 

har lyst til å finne ut om dette er noe å satse på eller ikke!

har jeg folk med meg eller skal vi drite i alt det her?

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis vi får igang toyota treffene i år så kan vi kjøre litt bredt der?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som topic : "sommeren" skal jeg GARANTERE at jeg skal drifte, selv om det blir første sesongen på asfaltbane i mitt liv :P , var på fordreffet i sommer og det ga meg et skikkelig kick! mange som satsa og lå bredt, også ikke så sinnsykt mange folk.

 

har jobba og slitt siden i sommer for og få råd til en bil som jeg kan ha det moro med og kjøpet blir forøvrig en cossie 89mod 2wd som jeg ikke skal ha skilter på men kun bruke til morokjøring under kontrollerte forhold??hehe

 

kommer til og satse på de litt mindre treffa dette året slik at jeg blir litt vant og ikke bare blir pusha utpå på et insane gatebil arrangemang (hvordan det enn nå skrives)

 

har og en kamerat som skal være med og kjøre og han har nettop kjøpt en utolla 200sx s13 som han skal tan ut med, godt igang med ribbing han nå

 

så denna sesongen håper jeg det er noen som får til et par av de mindre treffa for da kommer ihvertfall jeg 150%

 

cya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ;)..... Jeg skal representere Amerika :)..... som ifjor så kommer jeg på mange treff, skal også stille opp på driftinga, men kommer til å slite litt pga at bilen ikke akkurat er den best egnet driftebilen. MEN det er jo halve moroa da :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet i fjor (2004), og er garantert med videre! :)

 

Tenker ikke på annet om drifting om dagen, driver å endrer endel ting på bilen og blir bare mer og mer gira!

 

Jeg håper virkelig at det er mange som vil prøve seg i år. Jo flere det som blir med jo lettere blir det for de som vil å være med på denne herlige motorsporten :)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Kommer nok, men som du sier, så er det mye som er i det blå...:rolleyes:

 

Driver å bygger 2 biler til ett team (helt like biler), og når dette står klart, så vil jeg hvertfall kalle det en seriøs satsing(?).

 

Men om DCN kommer opp og går, arrangører satser på dette, etc. blir spennende å se.

 

Ellers er jeg ganske ydmyk i forhold til mine egne ferdigheter. Ligger på motorveien i 140 km/t hver dag, men å slenge bilen kjempe-sideveis i de hastighetene blir en ny opplevelse:eek: Vi får se hvordan det går, men det blir sikkert gøy:D

 

Blir forøvrig ikke klar til Hebbe (er i LA da allikevel på shoppingtur).

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til banekjøring og drifting til sommeren, nå som vi har gått inn i 2005 kan jeg begynne med å prøve å få skilter på min 1975 BMW fra sverige som da blir 30 år og veteran, blir spennende å se hvor mye problemer turbomotoren i bilen kommer til å gi meg med godkjenninga, hvis det ikke skulle bli så lett, så har jo den andre gode gamle bimmern min. Begge kommer sikkert til å få kjørt seg litt framover.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår