2mMy Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 her var da utgangspunktet mitt og det har endt opp med det kommer vel litt ann på øyet som ser men jeg syns det ble bra ;) så kan jo dere komme med evt kommentarer/innspill... og hvis noen har veldig lyst kan de gjerne ta steget videre med og legge på et bodykit (combat?) og kanskje en liten vinge og noen dekaler/klistremerker? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 ser du har tatt en tur på http://www.martins.no ? ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 erre noe gæernt i det da? :p hakke så mange høykvalitets bilder så, da blei det det, enkel for nybegynnere og ;) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 ja det er fint å starte med biler fra siden slik som denne men vil du ha store og høykvlaitets bilder? da må du dra HIT eller så kan du se litt på stickyen veiledere der står det mye bra! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 ble clean og pen den. men du burde fått på noen felger som allerede står på en bil (slik at du ser bremseskiva ) finner en del råe felger her: http://www.highresautoimages.com og så ville jeg ha farga blinklysa bak rød. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 veit jeg godt kunne ha brukt noen andre felger så man så skivene, men er felger fra en pakke jeg kunne tenke meg og dem var ikke av bedre bilder så... baklysa røde er jeg enig i, dessuten finns det jo ikke noen baklys til denna bilen :\ antenna bak kan jeg jo og fjerne.. Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hmm jeg nå i første omgang ute etter høykvalitets stratus bilder og det kna jeg ikke si jeg finner mange av :( er den bilen man har her og det er den man lager litt ideer til ;) så hvis noen kommer over noe så hyl... Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg