Predator Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Jeg vet alle her har hatt problemer med spillet derfor skriver jeg hva jeg har problemer med så kan dere kansje svare viss dere har hatt samme problem..Har alle patchene innstalert. Først så hakker det no j...... i garasjen?? Bilen er firkanta og styre og kartet trekker seg foran veien stadig vekk??? Når jeg trimmer på bilene blir fortsatt hk uforandret???? På forhånd takk:D :) :rolleyes: :eek: :( :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 har du spillet orginalt? hvis du har lastet det ned, så håper jeg at det er 770mb versjonen... hadde før en mindre versjon, og der var bare prob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Det er orginal spillet også det er det som er så kjipt:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 gå t butikken å klag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg