egiL! Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Sitter med store planer om å kjøpe inn en e30 325.. Er helst ute etter en 88-90 modell som ikke har gått så langt.. ca 120-150km.. Bilen skal etterhvert bli prosjekt bil, men trenger en bil fort! Og trenger også en som er halveis problemfri, da bilen må brukes omtrent hver dag fram til vintern 05 da prosjektet helst skal starte.. Noen tips etter hva jeg burde se etter? feil, mangler osv.. Lykkelig for alle svar :op (ps: eventuelt noe annet dere mener jeg burde se etter av bil? :P) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hvis du søker litt på forumet her finner du sikkert mye du lurer på.. Tror det har vært et par hundre poster de siste åra med samme spørsmål som din.. ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 hehe, jepp er nok det.. tok vel den enkleste løsninga for å si det sånn ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 http://www.bilforumet.net/search.php?s=&action=showresults&searchid=685958&sortby=&sortorder= Her finner du kanskje noe som kan hjelpe? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jepp, skal nok finne noe her tror jeg :) Takk for hjelpa ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg