sløv Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Trenger G-Lader, noen som har en tilsalgs..? Mvh Robin.. Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 hva må til for at bilen skal være kjørbar uten G-Laderen...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Jeg er kanskje interessert i å selge min g-lader for riktig pris, den er nyoverhalt/portet og er under innkjøring nå :) Ta kontakt på PM hvis du er int.! For å kjøre uten g-lader trenger du bare en kortere rem, husker ikke delenr på denne akkurat nå men tror det var til en Opel(?) andre som vet mere om dette enn meg her sikkert Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 hva pris tenker du på da...? *tenker* Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Vi ordner alltid den typen biffer.... Hvis dere ikke blir enige.... :) Mail... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg