pahf Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Siden jeg vraka golfen min, er jeg i beit for bil. Har fått et tilbud på en 92mod renault 19 som har gått bare 167`. Den er helt rustfri og i fin stand. Noen som kan si meg noe om disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Helt grei bil til sitt bruk, men lite verdt den dagen du skal kvitte deg med bilen. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 er ikke tenkt å ha lengre en et par år likvel til jeg er ferdig med å studere.+at jeg trenger en bil og bygge anlegg i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg