jørn bergflødt Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Da var bilen endelig i carporten under huset mitt:D Har såvidt begynt å stelle med den, med det begrenser seg når vinteren er her for fullt og det viser 10-12 blå på gradestokken. Men bare jeg får en plass og stå eller det blir mildere skal bilen bli rengjort grundig fra topp til tå;) Skal betale toll og få skilt på den en av de nærmeste dagen. Legger ved er bilde fra første kvelden etter 150 mil mellom tyskland, så den ser ikke ut lissom. Her er den nye S3'n min!!! Flere bilder kommer. Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 nice den der..:D lykke til :dude: Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 grattis med ny bil. :D legg ut flere bilder da Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Grattis med ny bil! Fet kjerre du har fått deg. Nå forvbentes oppdatering og grundig dokumentasjon av modifiseringene som kommer:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Takker for komplimenter gutter! Skal til oslo og kjøpe vinterdekk til den nå, så fa får jeg skilt imra tror jeg!! Gleder meg masse:D Har på en måte tømt lommeboka nå,så blir ikke så mye oppdateringer med det første. Sytes bilen er rå som den er jeg. Men har fått vasket den godt nå da og tatt noen fler bilder, så de kommer. Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Legger ut et par bilde til nå. Nyvasket og fin! 1 2 3 Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Gratulerer med nye bil, den er sykt fin. Jeg hadde en sånn inne på jobben for noen uker siden. Jeg blir like mye imponert hver gang. Hvor mye koster en sånn ferdig importert fra tyskland? Er det mye å spare i forhold til en norsk en? Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by rally Gratulerer med nye bil, den er sykt fin. Jeg hadde en sånn inne på jobben for noen uker siden. Jeg blir like mye imponert hver gang. Hvor mye koster en sånn ferdig importert fra tyskland? Er det mye å spare i forhold til en norsk en? Er jo stort sett alltid litt å spare på import. Spørs litt på kontakter og sånn, men noen tusen sparer man alltid!! Oxo var det ideelt å handle nå rett før jul, alle trenger penger da:D Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 PM boksen din er full...... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by EspenB PM boksen din er full...... Tømt! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 gratis.... godt å se flere med S3. er det speil kapper eller orginale alu speil ? , hvor langt har den gått? evnt hvor mye betalte du ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by pumpedyse gratis.... godt å se flere med S3. er det speil kapper eller orginale alu speil ? , hvor langt har den gått? evnt hvor mye betalte du ? Det er orginale alu speil på den.Bilen har gått 83 tusen, men fullt sevice hefte. Prisen kan jeg si så mye om at jeg sparte ti tusner forhold til hva folk forlanger for de her i landet;) Og må bare si at jeg liker bilen mer og mer for hver dag! NYDELIG:D Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Gratulerer med ny bil ja. modifikasjon nr EN: fjerne skiltplater så det ikke lyser audi-import modifikasjon nr TO: bytte lysvalgsbryter så det lyser som norsk bil Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by EyeLid Gratulerer med ny bil ja. modifikasjon nr EN: fjerne skiltplater så det ikke lyser audi-import modifikasjon nr TO: bytte lysvalgsbryter så det lyser som norsk bil Skilt plater er byttet alt! Og med lys så mener du at kjøre lys kommer på når jeg starter eller?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 ja. :) Mulig det ikke er slik på din, men de aller fleste VAG har dette. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg