Pilsen Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Heisann. Jeg ønsker og kjøpe en RS fanger til golf 2, helst med alt av festing. Kan gjerne være rep objekt:) Mvh Kim Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hvor mye skal du ha? og hvilke skader er det på den? trenger ikke blinklysa, prøver å få den så billig som mulig;) hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Er kun litt krønsja under. 3-4 cm stor skade. Er ikke no alvorlig. Bare "flassa" av litt på glassfiberen.. Jeg vet ikke hva du byr jeg. Det får du avgjøre selv, men har også andre som vil ha den, så er ikke no vits å by no ubetydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Kjøpte en av Oprh for 2 dager siden, for noen få riksdaler:) men takk for responsen:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg