kjellemann Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 hjelp! Min bmw e36 318 i har sviktet meg den har de to siste dagene blitt utrolig tungstartet. akkurat som den ikke får bensin eller noe. men når jeg først får start på den går den helt normalt. noen som har peiling på hva det kan være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by kjellemann hjelp! Min bmw e36 318 i har sviktet meg den har de to siste dagene blitt utrolig tungstartet. akkurat som den ikke får bensin eller noe. men når jeg først får start på den går den helt normalt. noen som har peiling på hva det kan være Til en annen gang, bruk en annen overskrift på postene dine.. Er mange som får pepper av moderatorene for useriøse overskrifter.. ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Starter den med engang hvis du stopper den og starter med det samme. Kan være dårlig batteri? Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Bytt plugger, eventuelt batteri. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Tennplugger, høres slik ut iaf Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg