pahf Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Jeg skal skifte ut 12" min når jeg kjøper meg ny bil. Og da har jeg bestemt meg for å kjøpe 2x10" isteden, da jeg vil ha en rask bass. Så jeg trenger noen tips på forsterker, element og kondensator. Har en power accoustic jeg skal kjøre disse på i første omgang, men skifter forsterker fortest mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Har 2 stk Soundstream Van Gogh 10" igjen på lager som du kan få en meeeget fin pris på... Har forsterker i samme serie også, vga800.2.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by pahf Jeg skal skifte ut 12" min når jeg kjøper meg ny bil. Og da har jeg bestemt meg for å kjøpe 2x10" isteden, da jeg vil ha en rask bass. Så jeg trenger noen tips på forsterker, element og kondensator. Har en power accoustic jeg skal kjøre disse på i første omgang, men skifter forsterker fortest mulig :) F.eks Infinity Kappa Perfect 10.1 og SPL Dynamics DIG 1450 eller en RF P6001BD Kondensator så har man jo Stinger og RF. Mange fler også da seff. men det er den typen jeg bruker hvertfall.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 hva er prisen på disse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
restyle Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 2 stk DD 2500-serie, evt. introserien DD 1000 samt en DD M1 til å drive dem med. Det blir det bra lydkvalitet og mye bass av :) Siter Mvh Ole Johan / Re:style - 41448000 http://www.restyle.no - post@restyle.no Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by pahf hva er prisen på disse da? Infinity Kappa Perfect 10.1 subbene koster 1990 kr stk. Forsterkeren koster i utgangspunktet 6990,- Men om du skulle være intr. i å handle så kan vi sikkert finne en finere pris. Kan også nevne at du ikke trenger en så kraftig forsterker, men det anbefales jo :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg