wabby Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Trenger diverse deler til min 93 mod Passat STV. (88 - 93). - Frontrute - Frontlys (runde eller firkantete) - Annen enn org grill dersom noen har. - Kam, Chip ? - Skjørter - Handtak, alle utenom førerdøra er veldig dårlige (har sentrallås om det har noe å si) Om dere har annet også liggende så er jeg åpen for dette. Da dette er en prosjektbil. Send PM eller svar meg her om dere har noe. Helst i Telemark Aust-agder området. MVH Bjørn. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 har et front lys, husker ikke hva side men er du interresert? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Førerside er den som er knust, den andre har kun en sprekk. Men har et sett runde liggende, de har noen sprekker. Har mest lyst å få dem igang. Men om jeg ikke får tak i glass til dem så sier jeg ifra. Hvilken side snakker vi om, og pris ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg