audi__a41.8t Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Litt om bilen: 98 Audi a4 1.8T AVANT mingblå metallic. km:158.000 Bilen er helt unik de andre på markedet, dette eksemplaret har ca 200 hestekrefter, som gjør at bilen gjør 0-100km/h på ca 7 sekunder..toppfarten er på ca 250... helt vanvittig rå å kjøre.. Bilen har også proffesjonnelt bygget stereoanlegg som også kan medfølge med tillegg i prisen. Bilen kan vises fram i oslo/akershus o.s.v Prisen blir mellom 155,000 - 160,000 kommer an på om du vil ha stereo da.. NEDSATT PRIS: 145.000,-+stereo bilen har følgende utstyr: -Digitalt klima -Fullt Service hefte -el. vinduer -El. speil -Hengerfeste -Dobbel rollo -Rails -Cd/rds/mp3 spiller -Rs4 grill -Øyelokk -Hvite blinklykter -Alarm -Sentrallås, fjernstyrt¨ -Oppv. seter -Abs -15" alu felger vinter -15" alu felger sommer -Servostyring -Startsperre -Justering av ratt -4 x Airbag Bilen var i dag på hovedservice så den skal være i 100% toppstand Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Jeg ønsker meg bilder til jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Rå? Det som gjør en bil rå, syns jeg er felger.. ikke 15" på en slik bil på sommeren.. Ikke kritikk mot bilen din, men da du ikke har felger, da syns jeg ikke den er RÅ! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Her har dere bilder og sånt::: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1103886460323?finnkode=4935410 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hmmm tror jeg har sett denne i Oslo noe, kjenner igjen turbo i frontruta og de RS/S merkene. Men rå er den vel ikke, de fleste 1,8t som ungdommer har og litt eldre folk blir chippet. Og 15" er vel ikke noe bra annet enn på vinter. Men lykke til med salget. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg