Odd Slette Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hei! Vil med dette ønske alle mine Kunder, Bilstereo folk, Forhandlere og Bilforumet.net brukere. En God Jul og Ett Godt År. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 God jul og godt nyttår.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 HVA SKJER HER A........................ Og hvor ble resten av de som ønsket sine kunder, venner og kjente av på denne tråden .............. Er det åpent for alle å bare fjerne innleg her eller ????? Noen som vet ??? MVh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Odd Slette HVA SKJER HER A........................ Og hvor ble resten av de som ønsket sine kunder, venner og kjente av på denne tråden .............. Er det åpent for alle å bare fjerne innleg her eller ????? Noen som vet ??? MVh Inlegga er ikke slettet, det er to tråder.. En på "Selge/kjøpe" forumet og en på "Bilstereo" forumet.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Whoooops! Jeg så hvis på feil forum........ He He He Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Må bare sette ut et bilde, nett lært meg hvordan det gjøres :) Fin fin amp :) Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg