olehenri Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Tenkte jeg sku selge felgene mine, vil ha tak i nye.. 17" felger med dekk, husker ikke felg merke.. litt kantkjørte ( kvinnlig eier før ;) ) så selges litt billig.. 2-3000 eller no.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 tror nok folk kommer til og spørre etter : -dekkslitasje/merke ? -bilder av felger -merke på felger : ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Mandel tror nok folk kommer til og spørre etter : -dekkslitasje/merke ? -bilder av felger -merke på felger : ) ikke ulovlige dekk i hvertfall.. :P husker itte merker akkurat nå, men må nesten komma meg fra jobben å få sett det så det legg je ut i morgo.. MEEN.. felgtype har jeg rett og slett IKKE noe peiling på.. ikke de jeg kjøpte bilen av heller.. :-s :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by olehenri ikke ulovlige dekk i hvertfall.. :P husker itte merker akkurat nå, men må nesten komma meg fra jobben å få sett det så det legg je ut i morgo.. MEEN.. felgtype har jeg rett og slett IKKE noe peiling på.. ikke de jeg kjøpte bilen av heller.. :-s :P hehe kansje interessert... men få opp no info å bilder a.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by passat kara kansje interessert... men få opp no info å bilder a.. har den infon jeg veit.. :-s :P hehe bilder kan du se under " prøver igjen, hva syns dere? " tråden.. går i lillehammer, sikkert sett den i sommer hvis du har vært der litt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by olehenri har den infon jeg veit.. :-s :P hehe bilder kan du se under " prøver igjen, hva syns dere? " tråden.. går i lillehammer, sikkert sett den i sommer hvis du har vært der litt har ikke sett den e. er ikke så mye i lillehammer. hell meg til øyer. ser ikke så mye på 2er golfer hell hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg