Mandel Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 dette var da på en aerox med full-trim kit.. den hadde 23 hk før turbo..og +15 etter turbo.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 alikvel 15hk på tubro blir vel umulig å oppnå på en 50ccm??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Denne er jo et fint eksempel:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Jostein alikvel 15hk på tubro blir vel umulig å oppnå på en 50ccm??? er ikke sikker, glemte og si at trim-sylinderen var en athena sylinder på 80cc.. :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Bare å få laget et avstemt ekspansjonskammer det...men du trenger dobbelt så digert kompressorhus som til en 4-takter,så litt må du smi... Lennart Zander i Sverige lagde en RGV 250 TT for noen år siden...bremsa 150+ hk på hjulet. Ikke dumt på noe som veier kun noen kilo mer enn en NSR125.. :cool: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.