Gå til innhold

fete filmer :)

Ranger emnet


BurnPr00f

Anbefalte innlegg

Slenger ut noen filmer her.. Like it or not :) hehe Last gjerne filmene ned før dere ser dem (høyreklikk, lagre mål som etc.):rolleyes:

 

-Diverse burning, et par greie volvoer.

 

Legg merke til den 140-turbo'volvo'n... + stasjonsvogna som ruller forbi. Og legg spesielt merke til den sorte Opel manta'n med sølv-stripe over, (omtrent 3min ute i filmen) dem påstår at det er over 400 hester i den, også klarer den ikke børne en gang... fikk lættis når jeg så det! hahaha :roll: :roll: :roll:

 

-Endelig klarer mantaen så vidt å lage litt røyk...

 

Fytti, hør denne skyter.. Pang pang så det holder, :D hahahaha.. Den motoren kan umulig holde lenge!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BurnPr00f

Slenger ut noen filmer her.. Like it or not :) hehe Last gjerne filmene ned før dere ser dem (høyreklikk, lagre mål som etc.):rolleyes:

 

-Diverse burning, et par greie volvoer.

 

Legg merke til den 140-turbo'volvo'n... + stasjonsvogna som ruller forbi. Og legg spesielt merke til den sorte Opel manta'n med sølv-stripe over, (omtrent 3min ute i filmen) dem påstår at det er over 400 hester i den, også klarer den ikke børne en gang... fikk lættis når jeg så det! hahaha :roll: :roll: :roll:

 

-Endelig klarer mantaen så vidt å lage litt røyk...

 

Fytti, hør denne skyter.. Pang pang så det holder, :D hahahaha.. Den motoren kan umulig holde lenge!

 

Du prater på at mantaen skyter... Det er turtallssperra som slår inn hele tiden, da dannes det overskydd av bensin som antenner i eksosen. Derfor skyter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

 

Du prater på at mantaen skyter... Det er turtallssperra som slår inn hele tiden, da dannes det overskydd av bensin som antenner i eksosen. Derfor skyter det!

 

Eller bare at den får for mye.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BurnPr00f

Slenger ut noen filmer her.. Like it or not :) hehe Last gjerne filmene ned før dere ser dem (høyreklikk, lagre mål som etc.):rolleyes:

 

-Diverse burning, et par greie volvoer.

 

Legg merke til den 140-turbo'volvo'n... + stasjonsvogna som ruller forbi. Og legg spesielt merke til den sorte Opel manta'n med sølv-stripe over, (omtrent 3min ute i filmen) dem påstår at det er over 400 hester i den, også klarer den ikke børne en gang... fikk lættis når jeg så det! hahaha :roll: :roll: :roll:

 

-Endelig klarer mantaen så vidt å lage litt røyk...

 

Fytti, hør denne skyter.. Pang pang så det holder, :D hahahaha.. Den motoren kan umulig holde lenge!

 

 

Hva i all verden mener du med at den ikke klarer å børne?? Børner jo som bare det jo! Å åssen mener du at du klarer å se om den har mindre enn 400hk på de filmene? Skulle sett den der på bane du... Synes ikke du skal uttale deg på den måten der når du tydeligvis ikke vet noe om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den på bane ja, og får lættis hver gang, putrer og smeller, haha. Lurer på hvor lenge den turboen holder med den putringa og smellinga, hehe. Uansett så syns jeg bilen er stygg som f*en og vel så det! For ikke å snakke om motorrommet. Hvem i allverden er det som bruker en 1,5liters flaske til lufting/retur. -Det er det første gang jeg har sett! Det ser du vel. Når man bygger opel er man nødt til å ha 16Ventilers for å få ut 400gamp. Volvo greier det fint med 8 ventiler! Festa radiator/intercooler med patentbånd og støtta opp batteriet med treklosser, hahaha lol Sjekk 3min ute i filmen da. Man hører bare girkassa knakler og teller tenner så det holder! Skulle fått diplom for den bilen der ass! Det er det jeg mener. Som dere kanskje har sett så liker jeg å argumentere litt:D Ikke noe respekt til den bilen der værtfall. En fyr som har fått til opel, det er Tore, han kan. (Blå ascona m/turbo)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud da mann... når man har et garasjeprosjekt å ikke har lomma stappfull av gryn, så bryr man seg ikke om bling i motorrommet o.l Bilen fungerer som bare det den.. å det har den gjort lenge... å satan som du maser om puttring å smelling!!! Du vet da faen vel egentlig ikke hva som skjer engang når det smeller du. Mr. jasser opp en 240 stasj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår