Nedi Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by MSpeed og jada..sideskjørtet er også brusha. denne bilen skal bli en fullbrusha bil(utenomfelger og ic så klart;) ) hæ?? er ikke tøff før du brusher ALT!! hehe. likte skjørtet, ser BRA ut ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Nedi hæ?? er ikke tøff før du brusher ALT!! hehe. likte skjørtet, ser BRA ut ! hehe.er jo helt umulig å brushe felger vettu;) IC kan jeg klare men ikke felgene.. en ny oppdatering nå.. sånn ca ferdig med fronten..har litt pusle arbeid igjen.. har også breddet forskjermen nå..litt usikker på hva jeg skal gjøre med siden av bilen fortsatt(skal gjøre om til 2 dørs snart) har noen noen forslag til hva jeg skal gjøre med siden av bilen?? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 yeah!!! liker dette !! klør litt i fingrene nå etter å sette igang igjen....må jo det jeg og... kastet fiestaen jeg begynte på, får se hva jeg finner på. FET mazda det der! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 liker denne jeg! brushing det kan du ;) kan nesten ikke vente til den er ferdig Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 du har vel ikke tenkt å gjøre denne ferdig? det begynner å bli litt lenge siden sist uppdate... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg