Gå til innhold

BMW 520i 97 model

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei..lurte på om noen her viste om hvor man kunne få tak i halv bra styling (front og bak fanger) til en 97 mod 520!!

er pappa sin bil, så det trenger ikke å være det hippeste og kuleste lissom..hehe :) men vi trenger nye fangere etter litt nærkontakt med høye kanter og slikt (fint det var han som kjørte..hehe)

er en fordel om det er et sted her i bergen, men internett steder funker og :)

bare det ikke koster horer og halm så er jeg happy ;) hehe

takker for all hjelp jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp en mtech frontleppe,schnitzer speil og m-5 bagasjeroms-list så ser den clean og bra ut, uten at det blir seendes helt "plastic fantastic" ut. 5-ern skal etter min mening ikke hores opp med flyvinge og en masse juggel...

...og 19" sommer er et must på denne modellen:D

åssn farge er det?

***Orji***

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

kjøp en mtech frontleppe,schnitzer speil og m-5 bagasjeroms-list så ser den clean og bra ut, uten at det blir seendes helt "plastic fantastic" ut. 5-ern skal etter min mening ikke hores opp med flyvinge og en masse juggel...

...og 19" sommer er et must på denne modellen:D

åssn farge er det?

nå var det jo ikke det han trengte da:rolleyes: les: frontfanger og bakfanger

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fargen er grønn metalic.. men nei, den ska ikke hores opp med vinge og annet.. er jo tross alt faderens bil..ser ikke helt bra ut med en fyr på 70 i opp hora bimmer..hehe ;)

men er hovedsaklig fornt og bak fanger jeg skal ha tak i ja.. og evt skjørter.. nye sommer felger hadde heller ikke skada.. pappa sine 15" er rett og slett flaut å rulle på..hehe de ser bra ut men..hallo..15" neineinei

Lenke til kommentar
Del på andre sider