|_TT_| Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Chromma M3 speil selges! Uten adaptere! Speila er ikke brukt, manuelle! (IKKJE elektriske) 600kr, kjøper betaler frakt! Skolde ha dem på min 325ix 86mod. men fekk aldri adaptere som passet til min bil, så nå selger eg dei til nisse pris!!;) Noen intr. ? . Ja speila er som nye, ikke brukt! Siter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by |_TT_| Chromma M3 speil selges! Uten adaptere! Speila er ikke brukt, manuelle! (IKKJE elektriske) 600kr, kjøper betaler frakt! Skolde ha dem på min 325ix 86mod. men fekk aldri adaptere som passet til min bil, så nå selger eg dei til nisse pris!!;) Noen intr. ? . Ja speila er som nye, ikke brukt! Fikk ikke adapter? Hvilket merke er det på de? Denne typen? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_TT_| Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 ja, blei glis mellom adapter å bilen, satt ikke helt fast! venta 8mnd totalt på alt, so no selger eg:rolleyes: Siter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Post i rett fora, dette er ikke kjøp/salg! *moved* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_TT_| Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 ingen som trenger billige m3 speil til bilen sin?.. Siter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg