Cchris Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Zerox Da bruker jeg den heller på jordet. ;) Hadde tenkt meg litt mer, eller er den kanskje ikke verdt mer? :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 den motoren så jo ikke direkte fresh ut da :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Tipper forresten bilen er en 1983 modell og ikke en 1985. Ihvertfall et sted mellom 1982-1984 da!? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Zerox Tipper forresten bilen er en 1983 modell og ikke en 1985. Ihvertfall et sted mellom 1982-1984 da!? Har vognkortet og der står det 1985 modell. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by locked den motoren så jo ikke direkte fresh ut da :roll: Nei, men så er den helt orginal da. Litt olje søl etter den sisten eiern. Den skal ikke lekke olje. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Har den skilt får du 1500 kr og en pose twist!!! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by ivers Har den skilt får du 1500 kr og en pose twist!!! :roll: :roll: :roll: Den har ikke skilter! hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Nei det er jo kjent hos drammenfolk.. alle bilene jeg har ringt på der nede står i annonsen at har skilt, men når jeg ringer har de ikke skilt plutselig. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by ivers Nei det er jo kjent hos drammenfolk.. alle bilene jeg har ringt på der nede står i annonsen at har skilt, men når jeg ringer har de ikke skilt plutselig. Hehe.. men jeg er ikke fra drammen da. skreiv bare det fordi det er den nærmeste byen liksom. Jeg har sagt at det ikke er skilter på den lenger. Hadde du bare lest litt. :rolleyes: :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WorteX Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Cchris Har vognkortet og der står det 1985 modell. stemmer det. må være 1985 modell hvis dn har B200K motor. Eneste året at 240 ble levert med den. Siter *Bakhjulstrekk 4 Life* O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt) x1986 Volvo 740GL (solgt) x1986 Volvo 240GL (Solgt) x1998 Honda sfx (Solgt) x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt) x1977 Volvo 244L (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 rimelig sannsynlig det ja, for ingen er vel så trange i pappen at dem setter i en B200K motor (du er unnskyldt om du gjorde det i fylla, gjerne blanda ut med no lsd.. men da er du jo ute på dypt vann allerede så d får vere :roll: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by WorteX stemmer det. må være 1985 modell hvis dn har B200K motor. Eneste året at 240 ble levert med den. Er det positivt eller negativt? Som sagt, null peil på volvo! :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by locked rimelig sannsynlig det ja, for ingen er vel så trange i pappen at dem setter i en B200K motor (du er unnskyldt om du gjorde det i fylla, gjerne blanda ut med no lsd.. men da er du jo ute på dypt vann allerede så d får vere :roll: ) Hehe.. kjøpte den egentlig for å rasa med da ;) Men hva er det som er dårlig med denne motoren da? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 K= BensinspareForgasser 200= usle 2 liter :P hehe, Rett meg hvis jeg tar feil! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by WorteX stemmer det. må være 1985 modell hvis dn har B200K motor. Eneste året at 240 ble levert med den. Trodde di fleste 1985 modeller ble levert med b230a jeg men.. Kan hende dem brukte b200k i di første modellene. 1985 modell er vel snutebil også!??? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg