Gå til innhold

240 selges

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

Det er store muligheter for at jeg kjøper en Volvo 240 nå de nermeste dagene. Men som den trofaste VW entusiast jeg er :) , så lurer jeg på om det heller er noen her som er intressert i å kjøpe den, før jeg evt. kanskje bruker den opp på jordet :D .

Dette er en Volvo 240 DL. 1985 modell med 188000km på teller'n. Noe rust her og der. Motoren går som ei klokke. Fargen er grå.

Bud ønskes.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. det veit jeg ikke. trur kanskje ikke den har vært på eu-kontroll en gang. så det må evt. fikses. Har ikke henta bilen enda. Har bare vært å sett på den og sagt at jeg skal ha den. Tenkte jeg bare skulle høre her om noen var intr. sikkert noen her som verdsetter volvo litt mer enn det jeg gjør. hvis det ikke er noe interesse så blir den brukt som jordebil.

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at motoren er en B200K hvis jeg ikke tar helt feil.

Bilder av bilen:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

Bilde 7

Bilde 8

Er ikke så sinnsykt bra bilder, men de blei tatt fort å gæli i vinterkulda. Har noen bilder til hvis noen fortsatt er intressert.

Sorry at det er litt store bilder, men orker ikke å redigere det nå.

Bud ønskes

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med rust på bilen? ( Så litt på de bildene )

Reg reim?

Bremser?

Motor tillstand?

Interiør?

Når er eu kontrollen?

Dempere \ fjører ?

lakk skader?

Har det vært noe skader på bilen?

Kollisjons skada for så å bli opprettet igjen?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

Åssen er det med rust på bilen? ( Så litt på de bildene )

Reg reim?

Bremser?

Motor tillstand?

Interiør?

Når er eu kontrollen?

Dempere \ fjører ?

lakk skader?

Har det vært noe skader på bilen?

Kollisjons skada for så å bli opprettet igjen?

Mvh Erik

Det er en del rust... Er nok litt som må sveises her og der. Reg reim har jeg ikke peiling på når har vært byttet. Bremsene virker bra, men jeg ville ha gått over for å sjekket litt. Motor tilstand skal være bra, trur det er den beste delen på hele bilen da den ikke har gått så langt. Interiøret er greit nok, ikke noe hull og sånt, men noen flekker. Eu- kontroll må bli gjort før bilen registreres. Demperene og fjørene har jeg ikke peiling på. Lakksakder finnes jo pga. rusta. Han vi kjøpte den av visste ikke om noen tidligere skader eller lignende.

Har ikke kjørt bilen så mye pga. at det ikke er skilter på den, så derfor veit jeg ikke så mye om bilen. Jeg venter litt med å kjøre den på jordet til evt. noen kommer å kjøper den. Jeg gidder ikke å vente i evigheter så klart, men hvis noen er interessert i den så kjører jeg den ikke.

Har heller ikke tenkt meg gull å grønne skoger for den, fordi det er jo en del som må gjøres med den. Men som sagt så tenkte jeg bare at jeg skulle høre om det var noen på volvo- forumet som var intressert. Hvis den ikke blir solgt så er det muligheter for at jeg selger den i deler seinere.

Kan sende noen flere bilder til dem som er intressert i den.

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider